Kalas med familjen

I tisdags fyllde jag 22 år, men eftersom jag redan var uppbokad på min födelsedag så tog vi ett litet familjefirande några dagar tidigare. Lite såhär kan det se ut när vi ses allihop tillsammans (och med allihop menas då en väldigt liten del av familjen bestånde av mamma + mammas sambo Johnny + mina tre syskon + morfar + morfars sambo Nettan + mina två mostrar + min mormor)

3 Jag och Inez började med att hänga lite i ungens leksakstält!

5Sedan kom den nästa äldsta skitungen och Inez blev alldeles till sig (medans Felix undrade vafaen det var som hände!)

6Till slut kom även den sista skitungen och cirkeln var komplett!

9
De tre äldsta syskonen; Emma, Felix och så jag!

15Morfar kom också! Han gömde sig i Inez’s tält och så lurade vi in ungen genom att säga ”kan du hämta din enhörningslampa i tältet?”. Chocken över att hitta morfar där inne var total!

17Efter grillmiddag så åt vi sötsaker som min mamma bakat! Någon chokladsak med grädde, hallon och jordgubbar, en key lime pie med oreo-botten och blåbär samt en citronmarängpaj!

19När folk hade gått slängde jag av mig kläderna och hängde lite vid poolen medan mamma serverade drinkar!

26Efter väldigt långt poolhäng så la sig Inez och Johnnys mamma var på intåg så jag och min egen mamma satte oss på altanen och drack vin och drinkar tills hon kom för mer äventyr. Sedan fick jag gå och lägga mig eftersom jag skulle jobba på måndagen!

Kommentera

